مطالب مرتبط:
دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است
ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدارس در ایام الله دهه فجر
دستاوردهای نظام در ویژه برنامه های دهه فجر تبیین شود
مسجد امام رضا (ع) مسجدی برقرار و پاسدار و پرچمدار نظام اسلامی و حافظ حقوق مردم
انقلاب اسلامی اعتراضی در مقابل یک نظام سلطه گر و استبدادی بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 16:302024-01-30سياسي

دستاوردهای نظام اسلامی برای آینده سازان تبیین شود


مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان، جمهوری اسلامی ایران را یک انتخاب شایسته دانست و گفت: ضروری است دستاوردهای این نظام مردمی و رهاورد به گزینی، در قالب برنامه های هدفمند کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر برای آینده سازان تبیین شود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان، جمهوری اسلامی ایران را یک انتخاب شایسته دانست و گفت: ضروری است دستاوردهای این نظام مردمی و رهاورد به گزینی، در قالب برنامه های هدفمند کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر برای آینده سازان تبیین شود.

سید جلیل میرعظیمی امروز، 10 بهمن ماه در نشست اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان گیلان، با بیان این مطلب افزود: باور داریم کودکان و نوجوانان، آینده سازان ایران اسلامی هستند لذا لازم است از امروز برای فرداهای آنان برنامه ریزی داشته باشیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به فضاسازی دشمنان برای خارج کردن نسل کودک و نوجوان از مدار انقلاب اسلامی و منظومه این نظام مردمی، گفت: تشریح دستاوردهای انقلاب و تبیین اهمیت حضور در انتخابات و مشارکت های اجتماعی، نقش به سزایی در مقابله با هجمه ها و تهاجم فرهنگی داشته و دارد.


برچسب ها: مدیرکل کانون پرورش فکری - جمهوری اسلامی ایران - کودک و نوجوان - آینده سازان - کانون پرورش فکری - اسلامی - جمهوری اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای نظام اسلامی برای آینده سازان تبیین شود

دستاوردهای نظام اسلامی برای آینده سازان تبیین شود